Promenering på strandpromenaden.

Vi våknet litt mer uthvilte idag til et fantastisk vær og gode temperaturer. Vi bestemte oss for å ta strandbussen og muligens gå den andre veien idag. Mens vi ventet på bussen, som ikke kom, tok vi heller en taxi til San Agustin.

PB061020

Det var en litt annerledes sand borti der, den var mørkere. Var også mer klipper og steiner langs stranda. De hadde laget en flott gangvei  som slynget seg utenpå klippeveggene.

Omsider havnet vi der vi startet igår, så da gikk vi på oppsiden av stranden. Der var det mange småbutikker og restauranter. Vi testet ut en italiensk restaurant som sjokkerende nok hadde spaghetti bolognese, som jeg jo måtte teste. Eva-Christine gikk for en grønnsaksuppe. Overraskende nok..

PB061060PB061062

Herfra ruslet vi i kjent stil tilbake til hotellet der bading og dusjing var på sin plass før vi gikk ned til tivoliet for å sjekke om det var noe spennende. Det var det ikke, så vi inntok dagens middag på eneste restauranten vi fant fristende. En kinarestaurant som skuffet. Jeg spiste lam og fruen noe kylling-greier som ikke smakte så mye i det hele tatt, til tross for at hun valgte medium styrke og var litt redd for om det kom til å blir for sterkt.

PB061042
En varm pus sløver i sola

PB061051
Varmt ja.. Var vel ikke så ille i skyggen, bare 27 der.

PB061058
Enda en trøtting.

Nå venter en god natts søvn før vi i morgen skal på guidet fjelltur.

Ha en strålende dag.

Dette innlegget ble publisert i Gran Canaria 2016. Bokmerk permalenken.